red blue black green red blue black green امروز
مذهبی
مطالب مذهبی
عکس های مذهبی
برگی از یک نوشته
ورزش
ورزش های رزمی
اخبار ورزشی خارجی
فوتبال و فوتسال
کشتی ووزنه برداری
شناوشطرنج
توپ وپور
علمی
روانشناسی
دانشگاه و کنکور
بهداشت ودرمان
فن آوری های نوین
علمی و پزشکی
اقتصاد
نفت و نیرو
بيمه و بانک
بورس و اقتصاد
صنعت و تجارت
راه و شهرسازی
بازرگانی و صنعت
سیاسی
دولت و مجلس
تحولات سوریه
بیداری اسلامی
سیاست خارجی
رییس جمهور
فرهنگی
سینما و ادبیات
آيين و انديشه
رادیو و تلویزیون
آموزش و پرورش
موسيقی و هنر
اجتماعی
زنان و جوانان
مردم و خانواده
محیط زیست
حوادث
نظامی
دفاع و امنیتی
ارتش
سپاه پاسداران
بسیج
مقام معظم رهبری
دیدارها
پیامها




سردارنقدی
بازدید : 181 |

 
سردار نقدی:
متاسفانه شاهدیم برخی افراد بدعمل چه مسائلی را به حضرت امام(ره) نسبت می‌دهند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برخی افراد هستند که در ابتدا اندیشه‌های درستی از آنها سر زده اما بدعمل هستند که اگر این کار را استمرار ببخشند، کارشان به تکذیب پروردگار هم می‌رسد.

خبرگزاری فارس: متاسفانه شاهدیم برخی افراد بدعمل چه مسائلی را به حضرت امام(ره) نسبت می‌دهندبه گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش طرح تحول نقوش پوشاک که عصر امروز (دوشنبه) به همت سازمان بسیج اصناف برگزار شد، گفت: ما مدعی تحقق تمدن اسلامی هستیم و اصلی‌ترین رکن تمدن اسلامی فرهنگ اسلامی است.

وی افزود: سبک زندگی و آداب و رسوم زیربنای تمدن اسلامی است و دشمنان ما برای جلوگیری از تحقق این تمدن با ما در ستیز هستند.

نقدی در ادامه تاکید کرد: برخی افراد هستند که در ابتدا اندیشه‌های درستی از آنها سر زده اما بدعمل هستند که اگر این کار را استمرار ببخشند کارشان به تکذیب پروردگار هم می‌رسد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ما از این آدم‌ها در دوران انقلاب اسلامی کم ندیدیم و الان هم می‌بینیم که چه مسائلی را به امام (ره) نسبت می‌دهند البته نمی‌خواهیم راجع به آن صحبت کنیم و از آن می‌گذریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: یکی از مکان‌های ظهور و بروز نوع اندیشه، پوشش ماست اگر انسانی لباس فخرفروشی و یا جلف بپوشد قطعا این پوشش بر روی شخصیت و روحیه او اثر می‌گذارد.

نقدی ادامه داد:‌ مدرسه،‌ دانشگاه، رسانه، اصناف همه و همه باید در مسیر پوشش اسلامی پیشقدم باشند همانطور که شهید طیب حاج‌رضایی پرچمدار نهضت در آغاز حرکت امام (ره) بود

وی تصریح کرد: اصناف اکنون مسیر انقلابی خود را ادامه می‌دهند و امیدوارم ایران اسلامی الگوی خود را در حوزه پوشش به جهان اسلام ارائه کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما دلایل زیادی داریم که نباید از طرح‌ها و نقوش استقراضی استفاده کنیم، گفت: دلیل اول آن این است که مگر ما خودمان هویت نداریم که از علائم دیگران استفاده کنیم.

نقدی افزود: آنها با زدن علائمشان بر روی لباس‌های ما و همچنین نوع پوشش ما را نیز تغییر دادند. به عنوان مثال کت و شلوار برای ما نیست ما لباسی بهتر از آن داشتیم که با جغرافیای ما تناسب داشت و از عفاف بیشتری برخوردار بود. چرا ما باید از دیگران الگو و نقش بگیریم.

بقیه درادامه مطلب

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : دو شنبه 29 مهر 1392برچسب:سردارنقدی،,

صبرایوب
بازدید : 212 |

ایوب زمان....

باورمان این بود که صبورترین انسان ایوب است. همان ایوبی که از دوری فرزندش و اشک های پیاپی چشم هایش نابینا شد و پس از یافتن محبوبش چشم هایش بینا. اما دیشب ایوب واقعی را دیدم که برای محبوبش در 23 سالگی قطع نخاع شد و 26 سال است لذت این زجر را با جان و دل بردوش می کشد. آری انسانی که پیامبر نیست اما صبر پیامبران را دارد.

و عجیب تر از آن وقتی بود که خبرنگار از او پرسید : انتظارت از مردم چیه؟ در نهایت خضوع گفت: هیچی، مردم ولی نعمت ما هستند...
به راستی که حمید حق شناس ایوب زمان ماست و حالا حالا ها مانده تا به خلوص این انسان بهشتی کمی نزدیک شویم.

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : دو شنبه 29 مهر 1392برچسب:صبر,ایوب,مردم,

مطالب گذشته

·

درمان افسردگی و پوچی با یاد خدا ! ارسال در : 1394/03/18 21:31

·

بیانات در مراسم بیست و ششمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی رحمه‌الله ارسال در : 1394/03/18 21:17

·

خبر آمد خبری در راه است . . . ارسال در : 1394/02/24 22:24

·

آقای من، بحق نازدانه اتان علی بن موسی الرضا(ع)، فکری به حال ما کنید..... ارسال در : 1394/02/24 22:21

·

بدون شرح... ارسال در : 1394/02/24 22:14

·

لبیک یا امام خامنه ای ارسال در : 1394/02/24 22:10

·

حاشیه های دیدار رهبری از نمایشگاه کتاب ارسال در : 1394/02/24 21:54

·

دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب ارسال در : 1394/02/24 21:49

·

و مکرو و مکر الله ولله خیر الماکرین ارسال در : 1394/02/05 12:47

·

کنارتودرگیر آرامشم ارسال در : 1394/02/05 11:33


بسم رب الشهداءوالصديقين سخنان مقام معظم رهبري و راهكار هاي ايشان در سخنراني هاي مختلف ما را بر آن داشت تابه جبهه جنگ نرم عزيمت كنيم می خواهیم هوای آلوده فضای مجازی را تغییر دهیم ولو به اندازه نفسی و باری از دوش ولیمان برداریم ولو به اندازه ارزنی ... البته اگر خدا بخواهد ان شاء الله يا علي ********************* مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای: امروز شما ببینید وسائل تبلیغ در دنیا چقدر متنوع شده؛ این طرف دنیا یک نفر جوان پای یک دستگاه کوچک می‌نشیند و افکار، تصورات، تخیلات، پیشنهادهای فکری و پیشنهادهای عملی را از سوی هر کسی – بلکه هر ناکسی – از آن طرف دنیا دریافت می‌کند! امروز اینترنت و ماهواره و وسایل ارتباطی بسیار متنوع وجود دارد و حرف، آسان به همه جای دنیا می‌رسد. میدان افکار مردم و مؤمنین، عرصه‌ی کارزار تفکرات گوناگون است. امروز ما در میدان جنگ و کارزار حقیقی فکری قرار داریم. این کارزار فکری به هیچ وجه به زیان مانیست؛ به سود ماست. اگر وارد این میدان بشویم و آن چه را که نیاز ماست – از مهمات تفکر اسلامی و انبارهای معارف الهی و اسلامی – بیرون بکشیم و صرف کنیم، قطعاً بُرد با ماست؛ لیکن مسأله این است که ما باید این کار را بکنیم.




طراح قالب ملودیوس